Volgers

26 jul 2015

Veel liefs

Hallo Dames

Deze week al aardig wat kaartjes gemaakt maar mijn computer deed een beetje raar.
Hier het eerste kaartje wat ik jullie laat zien.
Het onderste papier komt uit een blokje van de kruidvat 1.39 en daar kreeg je nog 50% korting overeen.
Dus maar 4 papierblokjes meegenomen. Erg leuk papier moet ik zeggen.!


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Cheerful sketches challenge blog schets

* Hobby vision designteam blog zomer

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Deze fotolijst heb ik ook nog voor de juffen van Esmee en Melvin gemaakt.
Het ideetje heb ik van Pinterest afgehaald en zelf in word uitgewerkt in allerlei lettertypes.
Ze vonden het alle twee erg leuk!!


Liefs Jackelien

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Jackelien.
    En je fotolijst ziet er ook super uit.
    Een leuk cadeautje!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en mooie zon! Heel origineel kadootje in de fotolijst Jackelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Jackelien! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie leuke kaart.
    Tof dat je gebruik gemaakt hebt van onze sketch van Cheerful Sketches.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. :) Mooi papier ook :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerfusketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen