Volgers

8 mrt 2015

Kaart

Goedemorgen
Bij mij zien jullie vaak duitse teksten op de kaarten dat komt omdat wij in duitsland wonen.
Gisteren kreeg ik er een vraag over van een mede blogger.
Ik verkoop ze ook hier in duitsland bij de kids op school dus vandaar.
Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe stempelset wat ik van de week heb gewonnen bij het match the sketch blog.
Een mooie nieuwe stempelset van het merk Stampin up super blij mee.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Basteltanten challenge blog alles mag

* Match the sketch schets

* Scrapping 4 fun challenges alles mag

Liefs Jackelien

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!! En inderdaad nu begrijp ik de duitse teksten! hahahah Maarja ja blog is in het nederlands, dus zul je vast geen geboren Duitse zijn....ik gok verhuisd naar duitsland?? Of wil je door je nederlandse blog gewoon je nederlands bijspijkeren! hahahah ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the grey dots on the black and the lovely embossing!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da hast Du ein ganz bezauberndes Werk kreiert
    Hab ganz lieben Dank für die Teilnahme bei den Basteltanten
    Liebe Grüße
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jackelien,
    thanks for playing with Match the Sketch this week!
    I really love your card!
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Tolle Karte hast Du eingereicht
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vielen Dank für Deine Teilnahme bei den Basteltanten.

    Deine Karte ist Klasse!

    lg Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ich wünsche dir viel Glück bei der Basteltanten-Challenge!
    Liebe Grüße von Sonny

    BeantwoordenVerwijderen