Volgers

13 jan 2015

Verjaardagskaart

Goedemorgen

Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt.
Heb aankomende zondag verjaardag van een nicht van mij en tot mijn verbazing helemaal geen verjaardagskaarten meer op voorraad.
Een leuke schets erbij gepakt en lekker aan de knutsel.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Match the sketch schets

* Cards 2 create verjaardagskaart

* AnMa creatief favoriete kleurencombi

* Creapaleis alles mag

Benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    erg leuk kaartje heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien, Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief met je mooie kaartje. Zou je alleen nog even de goede link kunnen maken. Je hebt nu gelinkt naar Anne-Marije's blog en niet naar AnMaCreatief. Ik hoop dat het lukt. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen