Volgers

29 okt 2014

Babykaart

Hallo Dames

Dit is wel heel erg lang geleden. Mijn hobby is nog steeds kaartjes maken hoor!
Doordat mijn man zonder werk kwam te zitten ben ik veel meer gaan werken, en dan schoot het knutselen er regelmatig bij in.
Helemaal het bloggen.
Mijn man heeft inmiddels werk weer en ik weer iets meer tijd in huis en voor de knutsel.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een juf van mijn zoontje.
Zij is bevallen van een dochtertje en dan vind ik zo'n kaart altijd leuk om te geven met een klein cadeautje erin.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Creapaleis Thema Dieren

* Creatieve Zebra kaart zonder bloemen

Liefs Jackelien

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jackelien,
    eerst dit: geweldig dat je man weer werk heeft gevonden. In deze tijd heel fijn, want het is erg onzeker allemaal.
    Je kaartje is erg leuk! Dat zal de juf zeker waarderen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig met die sokjes er bij.
    succes met je deelname bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Een heel lief plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen