Volgers

14 jan 2014

Geboortekaart

Hallo allemaal
Dit kaartje heb ik net gemaakt. het papier komt uit een blokje stempeltje heb
ik al heel lang maar blijf hem lief vinden!
Het roze lint heb ik van een rolletje van mijn dochtertje.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Sketch saturday schets

* AnMa Creatief bingo ik heb gekozen voor roze parels en knopen

* Stempelmagie alles mag

* Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge blog ton sur ton

Tot blogs
Liefs Jackelien

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Een leuk geboorte kaartje heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig babykaartje .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven lief en leuk om te doen babykaartjes. Dit is ook alweer zo,n schatje vind hem superlief.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi akartje! en dank voor het meedoen bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje Jackelien, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief geboorte kaartje. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute baby card! Thanks for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

    Hugs, Vannessa
    Sketch Saturday DT

    BeantwoordenVerwijderen