Volgers

26 nov 2013

kerst creatie

Goedemorgen.
Hier ben ik weer naar een weekje afwezigheid.
Mijn zoontje heeft vanaf dinsdag in het ziekenhuis gelegen.
Hij had een virus en moest zoveel hoesten en overgeven dat hij bijna uitgedroogd was.
Dus aan het infuus zooo zielig.
Maar vrijdag mocht hij aan het eind van de middag gelukkig weer mee naar huis.
Het gaat nu vrij goed hij is alleen nog erg moe.
Zaterdag morgen heeft hij tot 11.15 geslapen. En nu ligt hij ook nog lekker op een oor.
Door alles was ik bijna vergeten om het kaartje voor gerjanne op de post te doen.
Dus gister nog snel op de post gedaan en hoop dat hij vandaag aankomt.
Dit kerstboomboek heb ik zaterdagavond gemaakt.
Zo leuk om te doen je pakt een oud boek lekker vouwen. en daarna lekker pimpen.
Heb er zelfs nog echte lampjes ingemaakt kijk maar op de tweede foto.
Dit is het geworden.



Met deze creatie zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Krea 2 Day kerstcreatie

* Dutch card lovers kerstcreatie.

Iedereen een fijne dag toegewenst.
Liefs Jackelien

3 opmerkingen:

  1. Zoooo dan! hoe verzin je dit nou weer??? wat gaaf om dat met een boek te doen en die lichtjes echt toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet er maar opkomen! Erg leuk gedaan en d elichtjes maken het af! Fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kerstcreatie heb je gemaakt! Heel origineel!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen