Volgers

17 sep 2013

Hobbydots

Goedemorgen Dames

Hier ben ik weer met een hobby dot kaart . Deze heb ik gisteravond gemaakt.
Dat is toch wel een gepriegel hoor. En die dotjes die elke keer overal heen schieten.!!
Maar dat mag de pret niet drukken. Het eindresultaat vind ik dan wel weer mooi.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges.

* hobbyjournaal hobbydots

* Creative Zebra alles mag

* GEWE hobbychallenge feest

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi dot patroon heb je gebruikt. Prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroontje op een mooie kaart!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kaart en wat mooi geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel borduurwerk, mooi gedaan hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, ik vind je borduurwerk erg mooi geworden.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen