Volgers

10 mrt 2013

Gefeliciteerd

Hallo Dames
Hier ben ik weer met de volgende kaart.
Bij EKEF hebben ze een leuke schets met als optie shoppen
Ik heb het witte papier wat eronder zit gestempeld met een stempel van Inkadinkado
in dezelfde kleurtjes als het plaatje met laarzen/tas.
Zo kun je zelf ook leuk dessignpapier maken.
Bij Cards & More willen ze graag parels en lint zien. Nou dat zit er ook op dus ik zou ook graag mee willen doen aan hun challenge.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden, ook mooi dat je eigen designpapier zelf maakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jackelien heel mooi gemaakt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje is het geworden!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gedaan Jackelien, ik vind het een prachtige kaart geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stempels met die schoenen en tasjes!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart en heel mooi vind ik de stempels die je voor deze kaart hebt gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, heel leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met superleuke stempels! Bedankt voor het meedoen met EKEF deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sehr interessantes Kärtchen! Vielen Dank für deine Teilnahme bei cards und more!

    LG,Beate

    BeantwoordenVerwijderen