Volgers

15 jan 2013

Vintage

Hallo allemaal
Hier ben ik met mijn volgende kaartje voor vandaag.
Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets op Dutch Dare Card Challenges
Het plaatje wat ik heb gebruikt komt van een vel van marianne design.
Het papier is van Art Deco.
Dit is het geworden.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges.

* Dutch Dare Card Challenges schets

* Creatieve Zebra alles mag

* Scrap Cards Challenge blog gebruik kant en minimaal 2 knopen

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden lees de reacties met veel plezier.
Tot snel.
Liefs Jackelien

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!! Mooi zo'n vintagelook. Daar houd ik erg van.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintagekaart!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen